1 |
Tai Anh Kieu, Le Dinh Minh Tri: Mindfulness Approach to Ethical Consumption. (pp. 1-300). IGI Global (February 2020).
[Pub ID : #4180]
|
2 |
Tin Ho, Vo Thi Quy: State Ownership Makes Stronger the Relationship between Market Power and Income Diversity – A Case of Vietnamese Commercial Banks. (pp. 111 -132). Book Publisher International (October 2019).
[Pub ID : #4170]
|
3 |
Nguyen Van Phuong, Truc Thi Thanh Nguyen, Tran Tien Khoa, Phuong Uyen Dinh: The effect of celebrity endorsement on customers’ attitudes, emotional value, and purchase intention toward a footwear brand. The successful business case of Son Tung MTP endorsing Biti’s in Vietnam (pp. 103-122). Mc Graw Hill (July 2019).
[Pub ID : #3777]
|
4 |
Le Van Chon: Detection of Structural Changes Without Using P Values. (pp. 581-595). Springer (January 2019).
[Pub ID : #3679]
|
5 |
Le Dang Thuy Trang: Phân tích những nhân tố tác động đến công ty cổ phần sữa TH (pp. 110). Nhà xuất bản Đại học Quốc gia TP. Hồ Chí Minh (November 2018).
[Pub ID : #4107]
|
6 |
Ngo Hoai Son, Bui Quang Thong: Strategic focus for the centre bureau of southern's development (pp. 102-105). VNUHCMC Publisher (November 2018).
[Pub ID : #3921]
|
7 |
Bui Thi Thao Hien: Chiến lược cạnh tranh - tình huống của Uber (pp. 122). Tầng hầm, dãy C, số 10-12 Đinh Tiên Hoàng, phường Bến Nghé quận 1 TP.HCM: Nhà Xuất Bản Đại Học Quốc Gia Tp.Hồ Chí Minh (November 2018).
[Pub ID : #3640]
|
8 |
Trinh Viet Dung: Chiến lược kinh doanh quốc tế - trường hợp của Tesco (pp. 96-106). NXB Đại học Quốc gia Hồ Chí Minh (October 2018).
[Pub ID : #3733]
|
9 |
Trinh Viet Dung: Kế Hoạch Marketing - Công Ty TNHH Trần Gia (pp. 91-95). NXB Đại Học Quốc Gia (October 2018).
[Pub ID : #3671]
|
10 |
Nguyen Viet Long, Nguyen Phuong Anh: Nợ xấu và hiệu quả hoạt động của Ngân hàng Thương mại tại Việt Nam (pp. 144-153). NXB Đại học Quốc gia TPHCM (October 2018).
[Pub ID : #3652]
|